czwartek, 11 lipca 2013

Chrupiąca ryba w panierce

                   Smażenie jest najszybszym sposobem na przygotowanie pysznej ryby.
 Najważniejsza jest panierka, robiłam ją na wiele sposobów ,ale ten najbardziej smakuje mojej rodzinie. Możecie wybrać swoja ulubioną rybę i przygotować ją właśnie w taki sposób.

Składniki:
- kilka filetów ryby ( ja zrobiłam morszczuka)
- mąka
- 2 jajka
-bułka tarta
- olej do smażenia
- sól i pieprz
- cytryna

Wykonanie:
Rybę delikatnie skropić sokiem  z cytryny. Oprószyć pieprzem i solą. (Ja kroje filety na pól, gdyż lepiej mi się je smaży).


Przygotować panierkę : na 1. talerzu wsypać mąkę, na 2. talerzu rozbić dwa jajka, a na trzecim wsypać bułkę tartą.

Nastawić patelnię z olejem. Panierować rybę zaczynając od mąki a kończąc na bułce. Smażyć na średnim ogniu. Ryba ma się usmażyć na złoty kolor.


Tak usmażoną rybę podać z ziemniaczkami i surówką.
Smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...