wtorek, 6 sierpnia 2013

Polędwiczki w panierce

Czas na moją ulubioną polędwicę. Na początek zrobiłam ją w trochę innej panierce, którą często robiła moja mama. Smak jest naprawdę pyszny i chętnie powracam do tego przepisu.


Składniki:

- jedna polędwica
- 3 jajka
- szklanka bułki tartej
- 3 łyżeczki jogurtu naturalnego
- sól i pieprz do smaku
- czosnek granulowany
- 4 łyżki oleju
- łyżka masła


Wykonanie:

Polędwicę opłukać i osuszyć ręcznikiem papierowym. Pokroić w plastry pod kątem ( wtedy będą większe).


Delikatnie stłuc po folią. Posypać solą,pieprzem i czosnkiem.



Roztrzepać jajka dodać sól, jogurt i dokładnie zamieszać.


Na drugi talerzyk wysypać bułkę.


Rozgrzać patelnię z olejem i masłem.



Kotlety z polędwicy zamoczyć w jajku i bułce, a potem znów w jajku i smażyć do uzyskania złotego koloru.


Usmażyć tak wszystkie kotlety.

Ja najchętniej jem je z ziemniakami i pomidorami, ale wy możecie je połączyć z waszymi ulubionymi dodatkami.

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...